Årsmöte 2020: Måndag 25 maj

17 FEB 2019 22:59
På grund rådande pandemi har föreningens årsmöte skjutits fram två månader. Årsmötet kommer i år att genomföras digitalt med ordförande på plats på kontoret i Alby. Läs mer om hur du anmäler ditt deltagande digitalt. Måndag den 25 maj kl. 19:00-20:00
  • Uppdaterad: 10 FEB 2020 15:10

Årsmöteshandlingar återfinns på hemsida HÄR. Länkar till alla handlar mejlas även ut till medlemmar inför mötet.

Anmäl ditt deltagande på medlemsidan
Vårt traditionella årsmöte där vi samlas och umgås kan tyvärr inte genomföras som planerat i år. Istället för fika och enklare förtäring bjuder vi istället in till ett digitalt årsmöte där du kan göra din demokratiska röst hörd från hemmet. För att kunna planera teknik i tid ösnkar styrelsen att du gör en föranmälan (ej binande) via medlemssidan.

Se till att ditt medlemskap är förnyat inför årsmötet. För medlemmar under 13 år har målsman möjlighet att rösta i barnets namn.

Att skriva en motion
Motioner skall vara inkomna styrelsen senast måndag den 9 mars. Information om hur du skriver en motion till årsmötet finner du här.

Vill du vara en del av Korpens utveckling?
Är du Korpens nästa stjärna? Föreningen söker DIG till såväl styrelse, valberedning och vår träningsverksamhet.

Har du erfarenhet av förtroendeuppdrag, vill vara en del av idrottens utveckling, utveckla din egen kompetens? Vi söker dig med stort idrottshjärta samt kompetens och vilja att ansvara för föreningens budget, personal, verksamhet och ledare.

Har du erfarenhet eller intresse för gruppträning? Vi söker nu fler instruktörer och ledare till vårt gruppträningsteam som jobbar med vattenträning, gruppträning i sal, seniorträning samt yoga. Kanske har du en idé om nya träningsformer i Korpen?
Hör av er till styrelsen med era frågor och funderingar.

Dokumentation
Publiceras på hemsidan HÄR.

Digitalt: Via Microsoft Teams
Fysiskt: Subtopia. Rotemannavägen 10 i Alby.
Tid: Måndag den 23 mars kl. 19:00-20:00.

Styrelsen hälsar välkomna!

Skribent: Jens Johansson